Jump to content
P R 0 X Y

bob the builder can we plank em?

Recommended Posts

Funny tho how "friend" backstabbed you? :D + I knew this since when we talked on discord vc. 

Well I guess closed in 2 or 3 days? by clan thats been on for 1 day. GJ well played.

 

I don't actually have to even fight u at dawntained to make you die.

I use words as my weapon against you while listening to this.

+ You should listen too so you would understand something about my masterplan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Vileimz said:

Funny tho how "friend" backstabbed you? :D + I knew this since when we talked on discord vc. 

Well I guess closed in 2 or 3 days? by clan thats been on for 1 day. GJ well played.

 

I don't actually have to even fight u at dawntained to make you die.

I use words as my weapon against you while listening to this.

+ You should listen too so you would understand something about my masterplan.

What did you say monni? none of that made any sense

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Just now, P R 0 X Y said:

What did you say monni? none of that made any sense

 

My first plan 8 days ago was to close you. But it seemed too easy so Im here to stay now.

Daybreak name hmm. It comes from Akatsuki and it means Daybreak. Thats hint i give to you.

Your iq won't come to close of mine.

This whole Daybreak thing WAS only my plan that I made before I came to dawntained. Actually wanted to make video of it.

Was just to show how these "internet gangsters" are put down. I made this clear to Chuck and Jorden on discord group they invited me in. I wasn't gonna stay on the server for long but now im quite enjoying it ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vileimz said:

 

My first plan 8 days ago was to close you. But it seemed too easy so Im here to stay now.

Daybreak name hmm. It comes from Akatsuki and it means Daybreak. Thats hint i give to you.

Still dont understand what this man saying at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vileimz said:

 

My first plan 8 days ago was to close you. But it seemed too easy so Im here to stay now.

Daybreak name hmm. It comes from Akatsuki and it means Daybreak. Thats hint i give to you.

🤔🤔 I’m so fucking confused with what your trying to say right now it’s not even funny 

  • POGGERS 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vileimz said:

Im just playing with your minds here :)

Oh shit bois, watch out hes gonna merge with naruto. Rip dawntained we are all fucked

  • Feelsbadman 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Negro Mancer said:

🤔🤔 I’m so fucking confused with what your trying to say right now it’s not even funny 

Your leader backed up for that run in with his excuse. Thats pretty cool from leader. Due to this their members saw that their leader is only a coward.

Leader has to be always 1 step ahead and be wise and use words as weapon.

Btw Im actually week ahead of you.

Just now, P R 0 X Y said:

Oh shit bois, watch out hes gonna merge with naruto. Rip dawntained we are all fucked

Nah. The thing came from Naruto. Whole meaning of daybreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vileimz said:

Your leader backed up for that run in with his excuse. Thats pretty cool from leader. Due to this their members saw that their leader is only a coward.

Leader has to be always 1 step ahead and be wise and use words as weapon.

Btw Im actually week ahead of you.

Google translate not working right homie?? You said like monni in his first stream nice broken English broder 

  • POGGERS 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vileimz said:

Your leader backed up for that run in with his excuse. Thats pretty cool from leader. Due to this their members saw that their leader is only a coward.

Leader has to be always 1 step ahead and be wise and use words as weapon.

Btw Im actually week ahead of you.

Nah. The thing came from Naruto. Whole meaning of daybreak.

You wana post some weird shit, my turn.

 

Your reaction when u got hit by impact:

 

  • Pogchamp 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't mind that my english isn't my strongest thing.

This is tho fun for me :P

Just now, P R 0 X Y said:

You wana post some weird shit, my turn.

 

Your reaction when u got hit by impact:

 

We got hit? Funny how their tber didn't get shit done and they didn't even get any kill lol.

Im just playing with you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vileimz said:

I don't mind that my english isn't my strongest thing.

This is tho fun for me :P

It isn’t for me I feeling like a fucking downie re-reading everything over and over and even after I still don’t get it get your other members on here for me to understand thanks 😘

  • POGGERS 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Again got 2 guys fighting against me here :D oh my days.

Just now, Negro Mancer said:

It isn’t for me I feeling like a fucking downie re-reading everything over and over and even after I still don’t get it get your other members on here for me to understand thanks 😘

EXACTLY MY MAN! I wanna make you feel like a downie when im posting this nonsense. I love playing with people.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×