Jump to content

warrl0r

Members
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

warrl0r last won the day on February 5

warrl0r had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About warrl0r

  • Rank
    Steel

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. sup guys i stream fortnite check me out sometime!!
  2. Requesting yt rank again

    in game name is warrior rsps
  3. Brand new update week

    Sup guys, Lemme pull you all up to date with where im at in life. Im a good brid, not god, I enjoy pking. So don't comment on this vid when u see my blooper sections haha I also haven't been uploading anything because I've been so busy with work and life outside of rs so drop a comment and sub on my channel, Link down below : ::::::::::::::: Channel Link :::::::::::::::: https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber ::::::::::::::::::: NEW VIDEO LINK ::::::::::::::::::: https://youtu.be/vt-H3C6Jt64 Hope you all enjoy the brand new vid of clips I've gathered in the past 3 days.. peace out guys Brand new vid link down below Yours Truly, WARRIOR RSPS
  4. Target drop table

    if u get this to pass, there would be so many players who try out the server.... then..... actually stay with the server because they actually get stuff for a kill if they aren't a donator.... great post man
  5. Thought this one was so lit Warrior rsps on youtube btw..
  6. First pking video.

    Sup guys i just wanted to post my very first pk video again that I ever created to show how far my montages have come so far and all the amount of hours and time i put into getting the clips each day. Hope u all enjoy
  7. DO I EVEN BRID..? SOMEONE TELL ME

    Thanks man @analp0rn
  8. requesting yt rank again

    In-Game Name: Warrior RSPS Link to my yt channel: https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber Link to the vid i just uploaded: https://www.youtube.com/watch?v=F03yrs8YHWA
  9. Check out my yt for more vids: https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber
  10. Half Man/Half Brid PART 2---------

    Loool ❤️
  11. https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber uploaded 2 vids just last night at midnight in-game name : Warrior Rsps thank u
  12. Youtube channel for part 1 which I uploaded immediately before this video finished uploading as well as every other video I've made in the past few weeks....https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber More info coming soon next video, I have an announcement!! Hope you all enjoy as always :D
  13. Half Man/Half Brid PART 1

    Youtube channel for part 2 which I uploaded immediately after this video finished uploading as well as every other video I've made in the past few weeks.... https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber GANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGANGGA
  14. 5m Giveaway!

    Warrior rsps
  15. When I say destruction.. it's an understatement youtube link: https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber
  16. Pk Video 6!

    Gonna be honest, im not really a fan of pure pking if its not tribridding... BUT, with that being said, ur hits were nice, and edits were crazy. Sick vid bro, u shud check out mine sometime and drop me some feedback too, my youtube is “warrior rsps”. Fr though ur vid was pretty legit, what program do u use for ur editing??
  17. BANK WAS MADE TODAY$$$

    New vid coming out in about an hour
  18. BANK WAS MADE TODAY$$$

    Every day is a me getting clips that same day as i post the vid
  19. YOUTUBE RANK AGAIN #100000

    YO, ingame name : Warrior Rsps my video meets all the requirement, thanks link to my newest vid https://www.youtube.com/watch?v=3Jxgye8fvxMhttps://www.dawntained.com/forum/topic/13353-bank-was-made-today/
  20. BANK WAS MADE TODAY$$$

    WHATS GOOD boys and girls!? Bank was made, big k0s, nuff said... enjoy My youtube channel link for more videos to the right ---------> https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber MY VIDEO I JUST UPLOADED RIGHT BELOW :D
  21. Lool well i got wildy banned by mlh.. the guy i recommended for mod lmao... and yea that combo i usually dont use but i decided to start using it more since all these kids ragging me with gmaul sitting full hp like plebs
  22. which part did u like most.. this is a test to make sure ur watching just INCASE i broke the rules .... like some idiot commented on my last vid lmao.. just making sure ur watching the whole thing to see if i need a wildy ban like lmao go check out my last uploaded vid on forums ull see what im talking about
  23. 😂😂😂😂 Lol he got the slappage after talking crap
  24. YOUTUBE LINK : https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber Ok guys lemme give u some background information about this guy.... Once upon a time, there was a man in edge... not just any man, but a pker! Now this pker was different from all the others who learn to brid by being at the brid spot.. This man was never at the brid spot but some how had a gold skull over his head, and held the ego of a man who has a gold crown.. One day, one of the legit pure nhers takes a stroll through the pure fighters part of edge and sees a man farcasting an innocent noob with a d scim in his hand and no off hand weapon equipped. d scim only. sad little noob. BUT what made it even sadder was the fact he was cold and shivering from the barrage that was being cast upon him... so I decided to jump in and help the poor fella.. After I hit him once, he teled out. I then tried attacking him again and he teled once more. So I pmed a mod and yelled that there was a guy in a gold skull above his name with a 90 killstreak farcasting noobs in edge. He then got wildy banned and I was never more happy in my life. .............Until I saw this guy in ::pvp LOL ------------------This man went by the name of "God Xd"--------------------- Check out this vid below to see what happens next... Hope you all enjoy ;D
  25. Actually no, that kid kept rushing me with gmaul to elder so i got gmaul and elder and decided to do it back, get ur facts straight before u comment on someones vid, who are u the police lmao go somewhere kid
  26. Yo guys.. ! I have been making videos absolutely non-stop, and will continue to keep making them. I enjoy everyone commenting on the actual youtube video instead of on these forums because it makes me feel like u guys are actually clicking through all the vids ive created and love that u guys give me feedback.. When im with my gf i ignore her just to respond to u guys LOL gg.. Here the link to my channel: https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos Hope you all enjoy, I love responding to the messages I get on my channel If you guys dont like these vids also tell me why, it helps me make content people would enjoy as well as having fun making them. PEACE! Newest vid right below this text!
  27. ZERK PK VIDEO

    Nice vid bro, tbh I think it was a little too edited with the red screen throughout the whole vid, but i understand the theme u were going for with the song. Overall good job
  28. Little NH Bridding! :D

    Check out my channel guys, if you like then drop a sub really motivates me to continue making these kind of videos cause who likes putting out content people don't enjoy? right? Link to my channel below ! https://www.youtube.com/channel/UCk6_hnKMAr3y-G9av4Fffig/videos?view_as=subscriber Hope you all enjoy this was one of my best videos yet!
×